Witam po raz kolejny.
Pacjent: forester sh ee20z
Objawy: Zaczęło się od odgłosów tarcia, głośniejszych przy obrotach ponad 2,2k. W ASO powiedziano mi, że to nic szczególnego, prawdopodobnie opony. 1,5h później inny mechanik orzekł, że to wina wyząbkowanych opon. Jeździłem tak jakiś czas, a odgłosy były coraz głośniejsze i coraz wyraźniej pochodziły z okolic skrzyni. Wreszcie wziąłem samochód na podnośnik - skrzynia drze się jak na dobrym koncercie, okolice wyjścia wału ze skrzyni zabryzgane olejem. Uszczelniacz wymieniony, olej dolany - problem nie zniknął. Skrzynia nadal się drze, olej nadal bryzga w tym samym miejscu.
Diagnoza i leczenie - ktoś ma jakieś pomysły?
Dodam tylko, że wiskoza jest do regeneracji.
Wyciek oleju ze skrzyni biegów.
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania