Forum Subaru

Przejdź do zawartości

Jak podkręcić turbo

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)

Moderatorzy: barbie, Bergen, WRC fan

Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania

Post 20 lip 2009, o 11:34

Mam pytanko.Czy ktoś się orientuje jak podkręcić turbinę w imprezie 2.0 GT ??
darop
 
Auto: Subaru Impreza GT
Skąd: Dębica
  

Post 20 lip 2009, o 11:40

To zależy jaki rocznik.
So What!
 
Auto: Legacy IV
Skąd: Kraków
  

Post 20 lip 2009, o 11:42

darop, ja bym mocniej wcisnął pedał gazu, ale ja się nie znam.
citan
 
Auto: 2.5i Joanna Brodzik Limited
Skąd: Bełchatów
  

Post 20 lip 2009, o 11:46

darop, zaglądałeś tutaj (remapy) :arrow: viewtopic.php?f=3&t=42
So What!
 
Auto: Legacy IV
Skąd: Kraków
  

Post 20 lip 2009, o 11:58

Rocznik mojęgo GT to 96 , a w remapach niestety nic nie znalazłem :(
darop
 
Auto: Subaru Impreza GT
Skąd: Dębica
  

Post 20 lip 2009, o 12:51

Trzeba kupić kośc z innym programem albo programowalny chip zamiast seryjnego Eproma i zestroić :)
Azrael
4turbo
 
Skąd: Warszawa
  

Post 20 lip 2009, o 12:58

A gdzie mogę go dostać i ile to kosztuje??
darop
 
Auto: Subaru Impreza GT
Skąd: Dębica
  

Post 20 lip 2009, o 13:10

Np. u nas, nie pamietam ile kosztuje, to super rzadka rzecz że ktoś coś cche do 96. Pogadaj z Mariuszem Szotem (mariusz@4turbo.pl), on jest bieglejszy w staruszkach :)
Azrael
4turbo
 
Skąd: Warszawa
  

Post 20 lip 2009, o 13:31

darop - tak jak Azrael powiedzial - albo dedykowany chip juz z programem, np. Polar Performance, albo np. ESL live board, czy jakos tak.

Azrael jak rozumiem mapujecie ESL tez?

Pozdrawiam
Jacek "AMI" Rudowski
AMI
 
Skąd: Dublin
  

Post 20 lip 2009, o 13:40

AMI napisał(a):Azrael jak rozumiem mapujecie ESL tez?


Tak, czemu nie.
Azrael
4turbo
 
Skąd: Warszawa
  

Post 20 lip 2009, o 14:05

No to luzik - to powinno byc dosc dobre i relatywnie niedrogie rozwiazanie do starszych klasykow, jesli szukamy czegos krojonego na miare.
Jacek "AMI" Rudowski
AMI
 
Skąd: Dublin
  

Post 21 lip 2009, o 23:04

AMI napisał(a):Azrael jak rozumiem mapujecie ESL tez?

A co to jest?
Azrael napisał(a):Tak, czemu nie.

I ile kosztuje?
pablonas
 
Auto: Zielone z turbinom i srebrne też z turbinom
Skąd: Szczytno (warm-maz)
  

Post 21 lip 2009, o 23:19

Jacek "AMI" Rudowski
AMI
 
Skąd: Dublin
  

Post 21 lip 2009, o 23:27

AMI, a to to znam :) Jakoś nie rozszyfrowałem skrótu. Dzięki.
pablonas
 
Auto: Zielone z turbinom i srebrne też z turbinom
Skąd: Szczytno (warm-maz)
  

Post 25 lip 2009, o 11:45

Witam,
Które turbo lepiej się nadaje do modyfikacji forestera s-turbo. IHI VF35 czy VF43. Czym one się różnią i jak przekaładają się te różnice na późniejszą charakterystykę silnika po modach.
tomekc
 
Auto: WRX US 06
Skąd: koło KRK
  

Post 26 lip 2009, o 13:39

tomekc, a zawias i heble już podkręciłeś? ;-)
deLux
 
Auto: X.X
  

Post 26 lip 2009, o 23:24

deLux napisał(a):heble już podkręciłeś

Też bym od tego rozpoczął :idea:
http://www.youtube.com/watch?v=rCr9Vtsjh60
Śnieżna zabawa

Spotkało Cię gradobicie lub parkingowa szkoda , zadzwoń - 608-42-49-26( rejon dolnego śląska )
Piter 35
22B
 
Skąd: Jelenia Góra
  

Post 27 lip 2009, o 07:05

Znajomy ma do sprzedania zestaw przedni od STi, który będę montował najprawdopodobniej do siebie. Zmieści się na pewno bo mam założone felgi 17". Turbo i tak muszę będę musiał wymienić, bo auko jest słabsze i ubywa szybciej oleju. Mam 75% pewności że to turbo bo przy opasce wylotu z turbiny jest zroszone olejem.
tomekc
 
Auto: WRX US 06
Skąd: koło KRK
  

Post 27 lip 2009, o 08:31

zroszone olejem to nie wszystko. a czy w z wydechu puszcza niebieski "BĄKI" ??? no i czy czuć olej??? możesz jeszcze zdjąć dolot do turbiny i sprawdzić czy wirnik ma duże luzy. :roll: ;-) tylko na wyłączonym silniku :-d
DaMiAnO
 
Auto: BRAVO II 1,9jtd ,COROLLA E-11
Skąd: W.M.Gdańsk
  

Post 27 lip 2009, o 09:16

tomekc napisał(a):Zmieści się na pewno bo mam założone felgi 17".


Tylko jakie 17stki?

Bo bardzo niewiele 17stek poza seryjnymi z STi wchodzi na te zaciski.
Obrazek
jarmaj
 
Auto: Wiśbaru
Skąd: Gliwice
  

Post 27 lip 2009, o 09:27

jarmaju, to Forek , tu jest nieco swobodniej z 17'. Wystarczy ET w granicach ET35-38 i już wlezie. W Imprezie przy ET35 byłyby obcierki o rant nadkola. Ale potwierdzam, nie każda 17 przyjmie brembulce od STi.

Pozdrawiam
Grzegorz
Brak podpisu.
Grzesiek_67
 
Skąd: Adamów
  

Post 27 lip 2009, o 10:17

No tak, Forek wyżej stoi, więc pewnie mniejsza szansa na spotkanie się opony z nadkolem. Ma też szersze nadkola niż Impreza?
Obrazek
jarmaj
 
Auto: Wiśbaru
Skąd: Gliwice
  

Post 27 lip 2009, o 11:25

Coś tak, bo u mnie przy ET35 na 17' jest w chuk miejsca, a bremusy wchodzą bez problemu. Weszła by i 18' ale co ja Murzin jestem, czy jak ? ;-)
Brak podpisu.
Grzesiek_67
 
Skąd: Adamów
  

Post 27 lip 2009, o 11:53

Podobno te zaciski mieszczą się w tych felgach.
tomekc
 
Auto: WRX US 06
Skąd: koło KRK
  

Post 27 lip 2009, o 15:16

DaMiAnO napisał(a):zroszone olejem to nie wszystko. a czy w z wydechu puszcza niebieski "BĄKI" ??? no i czy czuć olej??? możesz jeszcze zdjąć dolot do turbiny i sprawdzić czy wirnik ma duże luzy. :roll: ;-) tylko na wyłączonym silniku :-d



jak wlot w turbo czysty, a wylot i IC w oleju to jaki inny wniosek może być?
nie chodzi mi o przypadek TomkaC
deLux
 
Auto: X.X
  

Następna strona

Powrót do Dział techniczny ...czyli dla kochających inaczej

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości