O forum technicznym
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
So What!, na prawdę odpowiada Ci wrzucanie różnych problemów technicznych do jednego worka - tematu, tylko dlatego, że dotyczą np. tego samego układu ?
Ma to mniej więcej taki sens, jakby wrzucać nakrętki 8, 10 i 13 do tej samej puszki, w końcu to wszystko są nakrętki. Owszem, można w takiej puszce znaleźć interesującą nas nakrętkę, ale chyba szybciej by to trwało, gdyby każda średnica miała swoją puszkę ?
Ma to mniej więcej taki sens, jakby wrzucać nakrętki 8, 10 i 13 do tej samej puszki, w końcu to wszystko są nakrętki. Owszem, można w takiej puszce znaleźć interesującą nas nakrętkę, ale chyba szybciej by to trwało, gdyby każda średnica miała swoją puszkę ?
NIE DZIELIĆ NIE DZIELIĆ
ja wcale nie chcę dzielić. ja chcę, żeby powstało kilka (naście?) wątków "robiących za" FAQ. ale niech one będą w jednym miejscu. IMHO.
ponieważ PIERWSZE pytanie przed zakupem nieznanego modelu samochodu jest "no fajny jest, ale co się w nim najczęściej p.." więc uznałem, że forumowicze powinni "wyjść na przeciw". sam bym wątki założył, tylko nie znam ani antyków ani Imprez ani innych.
ale cały czas mowa o wątkach a nie o osobnych forumach...
edit: w moim poprzednim poście topic = temat = wątek
ja wcale nie chcę dzielić. ja chcę, żeby powstało kilka (naście?) wątków "robiących za" FAQ. ale niech one będą w jednym miejscu. IMHO.
ponieważ PIERWSZE pytanie przed zakupem nieznanego modelu samochodu jest "no fajny jest, ale co się w nim najczęściej p.." więc uznałem, że forumowicze powinni "wyjść na przeciw". sam bym wątki założył, tylko nie znam ani antyków ani Imprez ani innych.
ale cały czas mowa o wątkach a nie o osobnych forumach...
edit: w moim poprzednim poście topic = temat = wątek
Bergen przy 13 watkach nie ma co dzielic,Bergen pisze: - Silnik i przeniesienie napędu
- Hamulce i zawieszenie
- Układ elektryczny i układ zasilania
- Nadwozie i wnętrze
- Tuning
- Instalacje LPG
moim zdaniem jak dzial rozrosnie sie do niespotykanych rozmiarów
to mozna wtedy pomyslec , a teraz to troche pusto bedzie
Hej, no właśnie o tym pisałem - mam podobne zdanie, ale podniosło się kilka głosów, żeby podzielić. Z drugiej strony w niczym to nie zaszkodzi, a "potem" gorzej będzie zapanować nad chaosem...imgw pisze:Bergen przy 13 watkach nie ma co dzielic,
moim zdaniem jak dzial rozrosnie sie do niespotykanych rozmiarów
to mozna wtedy pomyslec , a teraz to troche pusto bedzie
moze i racja....Bergen pisze:a "potem" gorzej będzie zapanować nad chaosem...
ale na forum z kropka do tej pory jest jeden dzial i jakos wszyscy sie w tym lapia,
boje sie ze jak ktos niezorientowany wpadnie do dzialu gdzie jest 5 czy 6 "poddzialow"
to i tak bedzie czytal "ogolny". bo tutaj bedzie wszystkiego po trochu
jak ktos bedzie zadawal jakies pytanie niekoniecznie musi byc "techniczny" i pytania dot. LPG beda pojawialy sie w "silniku i ..." i odwrotnie - i bedzie duzo pracy z przenoszeniem
- Filip Cz
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa / Garwolin
- Auto: Legacy dizel H6
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Ja się nie łapię. Napisałem kilka razy jakiś post w technicznym i po kilku godzinach znika w czeluściach. Ciężko go potem znaleźć i sprawdzić, czy ktoś odpisał. Masakra. W zasadzie przestałem tam zaglądać. Do technicznego rzecz jasna.imgw pisze:ale na forum z kropka do tej pory jest jeden dzial i jakos wszyscy sie w tym lapia,
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
A może by tak podfora zakładać w miarę rozwoju sytuacji?
Pisać póki co na ogólnym, a jeśli się namnoży wątków o np. Foresterach to założyć podforum Forester i tam przenieść. Tak samo z hamulcami, czy czymś tam (bo nie wiem czy podział ma iść według rozbioru tuszy, znaczy pojazdu, czy według modeli).
Pisać póki co na ogólnym, a jeśli się namnoży wątków o np. Foresterach to założyć podforum Forester i tam przenieść. Tak samo z hamulcami, czy czymś tam (bo nie wiem czy podział ma iść według rozbioru tuszy, znaczy pojazdu, czy według modeli).
- Filip Cz
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa / Garwolin
- Auto: Legacy dizel H6
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Tu się zgadzam.Konto usunięte pisze:A może by tak podfora zakładać w miarę rozwoju sytuacji?
IMHO w/g modeli będzie bez sensu. Przykładowo. przed chwilą opisałem problem dotyczący mojego antyka, a dotyczyć on może każdego turbolota. Nie mówiąc już o tym, że że posiadacze np. Imprez nie będą chętnie zaglądali do działu Forester, a mogli by coś wnieść do dyskusji.Konto usunięte pisze:czy podział ma iść według rozbioru tuszy, znaczy pojazdu, czy według modeli
- So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
- Polubił: 287 razy
- Polubione posty: 55 razy
Ja z kolei do działu technicznego zaglądam tylko dlatego, że jest jeden dział. Jak działów będzie więcej, to może to być wadą. Chociażby z poniższych przyczyn:Filip Cz pisze:Ja się nie łapię. Napisałem kilka razy jakiś post w technicznym i po kilku godzinach znika w czeluściach. Ciężko go potem znaleźć i sprawdzić, czy ktoś odpisał. Masakra. W zasadzie przestałem tam zaglądać. Do technicznego rzecz jasna.
Filip Cz pisze:IMHO w/g modeli będzie bez sensu. Przykładowo. przed chwilą opisałem problem dotyczący mojego antyka, a dotyczyć on może każdego turbolota. Nie mówiąc już o tym, że że posiadacze np. Imprez nie będą chętnie zaglądali do działu Forester, a mogli by coś wnieść do dyskusji.
Właśnie odczekajmy trochę. Na razie nie ma problemów z ogarnięciem tego wszystkiego.Konto usunięte pisze:A może by tak podfora zakładać w miarę rozwoju sytuacji?
Jak zapewne zauważyliście, do postów traktujących o usterce/problemie etc odnoszących się do konkretnego modelu samochodu, pozwoliłem sobie dodać stosowną informację w opisie tematu. W razie jak byście chcieli mnie za to zlinczować, adres podam na PW
Fajnie byłoby, gdybyśmy pisząc tego typu posty utrzymali ów schemat.
Fajnie byłoby, gdybyśmy pisząc tego typu posty utrzymali ów schemat.