SH 2.0D EE20Z problem z wysokim ciśnieniem po remoncie

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
relom
0 gwiazdek
Auto: Forester SH diesel EE20z
Polubił: 0
Polubione posty: 0

SH 2.0D EE20Z problem z wysokim ciśnieniem po remoncie

Post 17 kwie 2024, o 06:56

Po polerce wału+ panewki kpl.

Szlif bloku, kpl. Tłoków

Planowanie bloku

Regeneracja głowic

Nowa pompa oleju

Nowe wtryski

Nowe świece zarowe

Kpl. Uszczelek silnika

Filtr oleju oryginalny

Stalowe podpory wału



Nie mam pojęcia, czemu cisnienie oscyluje 7 atm na 3 Tys RPM na rozgrzanym :( gdzie przy 4 tys powinno być ok 4atm.



ODPOWIEDZ